FAQ - Často kladené otázky

1. Kde nájdem doklad o kúpe?
Doklad o kúpe nájdete vo formáte PDF v e-maile s predmetom "Ďakujeme za dôveru. Faktúru za nákup nájdete v prílohe." odoslaný z adresy info@deluxmobile.sk. Šetríme životné prostredie, preto doklad o kúpe v papierovej forme s tovarom nezasielame.

2. Ako zistím, či je tovar na sklade?
Skladová dostupnosť je uvedená pri každom produkte. včšina produkov je fyzicky skladom a odoslanie je v deň vytovrenia objednávky.
Doručenie nasledujúci pracovný deň po odoslaní. 

3. Koľko trvá doručenie objednávky?
Doba doručenia objednávky závisí od dostupnosti tovaru. Ak je skladom, tak doručenie je najbližší pracovný deň.
Osobný odber možný 24 hodín po vytvorení objednávky. 

4. Ako reklamovať chybný produkt?
Tovar musí byť poriadne zabezpečený a zabalený tak, aby počas prepravy nedošlo k jeho poškodeniu. V prípade jeho poškodenia počas prepravy, nenesie spoločnosť DELUX SERViS s.r.o žiadnu zodpovednosť za takéto poškodenie.

V prípade, ak reklamovaný tovar nebude v súlade s niektorým bodom reklamačného poriadku, bude reklamácia zamietnutá a zaslaná späť odosielateľovi na náklady kupujúceho. Poplatok za poštovné a balné je v takomto prípade vo výške 5€ s DPH. Reklamácia bude zaslaná na dobierku. 

5. Aký rozdiel je medzi balením BLISTER a BULK?
BLISTER - Maloobchodné retailové balenie – značkový tovar zabalený v peknom originálnom balení / krabičke.
BULK - Ekonomické balenie - tovar zabalený v bublinkavej fólii alebo v igelitovom vrecúšku.

6. Čo znamená Service Pack, ktorý je uvedený v zátvorke pri danom produkte?
Service pack je označenie originálneho produktu, ktorý je dodaný priamo z distribučného centra výrobcu Samsung, Huawei alebo Xiaomi.